Citat:
Ursprungligen postat av SO
Höll på att spy upp frukosten när jag kollade in Björnkollen. Vad är det som händer. Björn spikar sin egen Sweet on You (6%). Innerspår på tillägg dessutom. Hade Björn kört själv tror jag inte att han vågat spika, det är lättare nu när det är annan pilot.
Kollat alla hans lopp i lopparkivet. Mest imponerad av loppet (vinsten) i september på 13.8. Fick dödens och ledaren försvann i sista kurvan, Björn kunde inte hänga på. Men hästen gav inte upp tog in meter efter meter och vann till slut!!! Vilken vinnarskalle. Senaste loppet då allt strulade, fanns mycket krafter kvar i linorna. Jag tror banne mej att det kan vara en spik!
Men då jag redan bestämt mig för Electrical Storm blir det bekymmer. Gardera den? NEVER.Och kuskförstärkt dessutom. Tredje ytter räcker. Propulsion är enligt Björn Steeeeeenklar. Finns inte i hans värld att den hästen förlorar säger han. Kan vara kul att spika alla tre och få möjlighet till att plocka med hästar som är lyxkryss ,dvs "chanslösa" för dom flesta spelare. Delikat problem att fundera på
|
Ja lite spelvärd är väl Sweet on you idag. Men det är många andra i det där loppet också. Alla på tillägg är bra, och några på start. Gå inte i fällan att tro att Björn är en bra tippare, det har han aldrig varit. Kanske allra sämst att taxera sina egna hästar av någon anledning.
Lovande att du är helt inne på Electrical Storm, för det är jag med! Borde ha en bit över 50% vinstchans.