Citat:
Ursprungligen postat av Bullo
Då jag ryggat herr Svanberg under ganska många år, inte bara från denna sida utan lite andra mindre sidor också kan jag med gott samvete säga att jag plussat rejält på hans spel/kunskaper, tänk när nordicbet hade h5h och var otroligt snett ute på det ofta(enligt Micke), då hittade han många fina vinstinbringande spel - där blev man ju iofs limmad väldigt fort men under en period räckte det med olika mailadresser och kort för att öppna nya konton, det var tider det - lite som när expekt på 90-talet hade odds på Sil-innebandy och man hade känningar i nästan samtliga lag som lirade i komethallen.
|
Men nu var det väl ändå två helt olika saker - eller tappade jag bort något mitt i det hela?
Att rygga rätt personer brukar vara bra om man bara hinner få någotsånär samma odds. Har själv rätt bra stats på den delen - om jag ska skryta lite extra! Så jag förringar inte kunskapen som finns här. Men Svanberg (heter han så?) har ett never ending lucky streak typ

Lite som Annie Lööf
Det där med att blir limmad anser jag vara en intressant debatt men borde ha en helt egen tråd. För enligt mig handlar det inte om vinnande vs förlorande spelare utan om de som enbart plockar utstick och liknande. Att vara vinnande i sig tillåter de flesta bolag då de kan basera det på att alla kan ha tur
EDIT: SIL-innebandy - ja det var ju en sport där man verkligen kunde ha insikt och tro fan man blir limmad ifall man plussar på den

Men SSL blir du aldrig limmad på oavsett hur bra du är

Möjligen blir du erbjuden jobb!