Sydkorea - Lettland 1a 7,5 units (5%) Odds 1.80
Sydkorea, som under Guus Hiddinks ledning lyckades ta sig till semifinal i VM 2002, möter imorgon ett Lettland som inte imponerar.
Sydkorea har fina resultat de senaste matcherna, bland annat 0-0 mot Danmark och nu senast 2-0 vinst mot Finland. Lettland förlorade med 2-1, mot Honduras i sin senaste match för bara några dagar sen.
1an till 1.80 måste bara spelas!
Freibourg - Stuttgart 2a 5 units (3%) Odds 2.00
Ligans troligtvis sämsta hemma vs bortalag som möts imorgon, man har varsin seger, och Stuttgart har varit lite av ett fiasko den här säsongen, är bättre i grunden och Freibourg saknar en kille som blivit min favorit under AfrM, Mahmadou Idrissou från Kamerun.
Freiburg - Stuttgart Under 5 units (3%) Odds 1.87
Målsnålt luktar de lång väg.
Leksand - Mora 1a 7,5 units (5%) Odds 1.65
2 förluster mot Mora iår, tredje gången gillt, vinner enkelt hemma.
Pittsburgh - Washington ML 1a 5 units (3%) 2.03 Förlust
Ryggar NHL Gambler på denna,har själv bra känsla, tror inte "Threeormore" som någon fyndigt hittat på, håller två raka matcher.
Förövrigt känns överspelet bra
Boston - Columbus rak 1a 5 units (3%) 1.85 Förlust

Boston har imponerat stort på mig, vinner enkelt hemma!
San Jose - Anaheim Under 5,5 5 units (3%) 1,90 VINST!
Två riktigt bra målvakter, två bra lag, tror på en mycket jämn och målsnål tillställning! Hoppas att någon är villig att jobba in denna med mig
Kolschreiber - Nadal +,8,5game 1a Odds 1,57 VINST! :THUMPUP:
Spelkassan: 108,48 units
Levande: 25 units
+/- : + 33,4835 units
Spel: 41
Vinster: 21
Förluster: 16
Levande: 4
Kommentar:
Börjar gå käpprätt åt helvete just nu, men det är bata fortsätta att gneta på, Trodde jag hade en liten formtopp i början, men ni kanske hade rätt, tog mig lite vatten över huvudet?
Nu blir de i vilket fall sängen, så hoppas jag att vakna upp till åtminstone vunnet underspel i SanJose,annars lär läsarnas förtroende för mig sjunka till att bli helt obefintliga, skärpning nu!