Jag kommer att lägga upp ett andelslir (under den fliken) med 3 spikar. Hoppas kunna hamna runt 1500:- för att kunna måla på ordentligt i framförallt 4e och 5e.
Avd 1. Spik 7. Står Green Mamba på benen och vi slipper omstart så tror jag hon är stenklar! (vid eventuell omstart så är det vidöppet i mina ögon)
Avd 2. Det luktar ordentlig körning från början. Utgångshästar är 10 Stand By Ken och 11 Arapaho Ghostdance. Ken är stark bakifrån och Ludde jr hakar på med en speedkula (som blir underskattad pga lopp i kropp) 3,9,12 är tidiga bakom. Sandsjöns Enzo är seg ut och från spår 1 sitter lill Unter risigt på det. Schas!
Avd 3. Spik 5. Flemings styrning i Daisy Cash känns som en jävligt bra spik i ett lopp där många garderar. 1640m, spår 5 och vinner från 2a/3e utvändigt med en klassisk sköljning.
Avd 4. Enormt svårrankat lopp för egen del. Litar inte på att Bo C rundar från risigt spår. Nä, här vill jag ha alla! Om någon ska nämnas utanför de betrodda så tycker jag att Global Unspoked och Mitos Gold är värda en varning.
Avd 5. Huvva! Här ska i stort sett alla med på lappen. E.V.Mici står "billigt inne" med bra kapacitet. Men det är bara en i mängden..
Avd 6. Köper inte riktigt favoritskapet på Högstenastalldräng. (procenten) Jag rankar 12, 5, 1, 13, 7, 10
Avd 7. Spik 2. Vi avslutar med en favorit som vinner från ledningen. Har svårt att se någon rå på Reverend Wine i nuvarande form även om det är lite tuffare emot den här gången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av KalleKlut den 2019-12-31 klockan 02:22.
Anledning: Felstavning
|