Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-01, 11:38   #23
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6369
Standard

Gott Nytt År vänner!

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Trots noll droppar alkohol igår så känner man sig allt lite mör o "bakis", de är fan inte rättvist

Jag har precis samma känsla! Nåväl, vi avslutar 2019 med full pott på stora reducerade och går in i 2020 med bra form på liret.

Först och främst vill jag tacka alla här inne för ett fint 2019. Ni är ett härligt gäng och det känns som vi har en rätt god gemenskap med hyfsat högt till tak. Fortsätt i den andan.

Nu kör vi igång 2020 med fortsatt positiv anda och härlig stämning på landets bästa forum för spel! Jag vill inleda året med att påminna om att vi gärna ser fortsatt utveckling av sidan och välkomnar alla typer av förslag och önskemål inför och under 2020.

Känner ni för att testa era vingar som gästtipster så tveka inte att höra av er till mig. Några har hört av sig under slutet av 2019 och jag kommer återkomma till er under början av året med förslag på datum men det har varit lite mycket med massor av V75 kombinerat med jul och sånt så tiden har varit lite knapp för mig.

Vidare är det härligt att se att Sharps-familjen är på tårna och redan tuggat igång dagens tråd ordentligt. Hubba gästspelar på Västertorp och det är stort tryck på hans andelar. Jag lirar min lilla lapp (som är slut tyvärr) men det finns fortfarande plats att haka på någon av våra glada tipsters!

In och häng på!

Och glöm inte:

Trav är trav. Ett maraton, ingen sprint!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+5), HuBBaBuBBa (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat