Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-01, 13:27   #32
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Gjorde ett system en gång åt ett spelombud på 10 andelar,
hade en skrällspik som blev utnosad av omgångens största
favorit ( manngrant spikad av kollektivet och expertisen) i absolut sista steget.
Nästan en halv mille på 7 rätt, tycker fortfarande att systemet
var bland de top 10 jag någonsin konstruerat, med tanke på
potentialen.

Jag blev idiotförklarad av andelsköparna, flera var rent av aggressiva
trots att satsad hundring
gav rejält tillbaka, så aldrig mer lägger jag tid på att snickra andelsspel
det är fan så mycket trevligare att köra i diket själv.

Lycka till nu.
Det här är något vi hittills varit befriade ifrån här iallafall. Vi måste ha Sveriges klokaste andelsköpare för det kommer aldrig några efterhandskommentarer om att man kastade bort pengarna när man spikat en 5%-are och den inte gått in. Antingen så har man förtroende för spelläggaren eller så låter man bli att vara med helt enkelt. Vi skriver inte av strecklistan utan hoppar över hästar där för att komma ner till skrällarna. Och vi spikar långtifrån alltid favoriter. Därmed vinner vi också givetvis mer sällan än om vi spelar favoritbetonat. Alla som lirar med oss är med på förutsättningarna.

Jag testade att köra ett favoritsystem i våras där de två största favoriterna alltid spikas. Men intresset var ganska klent. Andelsköparna här är inte de vanliga gringubbarna som knorrar så fort en överstreckad favorit som man plockat bort vinner. De ser på det mer långsiktigt än så. Precis som vi som lägger spelen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat