Citat:
Ursprungligen postat av viking90
Jag ska faktiskt ta mig till Åby ikväll och uppleva lite trav live!
Så fram med era drag så jag har nåt att håva in pengarna på
1 Crazymonsterheart (avd1) ser väl ut att bli kvällens största favorit hon är rask ut bakom bilen och kan väl svara upp ledningen då övriga säkert är mest intresserade av rygg på henne MEN 2 Cinnamon Spitfire har bara missat spets engång med framspår i Auto då från bricka 7, annars är hon alltid snabbast så bara man satsar kan man nog lyckas ta sig förbi men troligen nöjer man sig med rygg.
8 Great King Wine (avd2) med talangfulla Henriette Larsen i vagnen och från formstallet som styrs av Admir Zukanovic blir möjligen en spik för mig!
5 Jopi (avd5) har inte tävlat på ett tag och toppformen finns kanske inte där riktigt, tränaren ligger lågt men hon är startsnabb så får ju ett bra lopp men jag garderar nog då loppet möjligen behövs innan formen sitter där.
5 Gizmo de Veluwe (avd6) samma duo som min tänkta spik i avd 2, Larsen/Zukanovic är bakom en annan tänk chansspik från min sida.
Ett lopp i kroppen efter 1½ års frånvaro är intressant sprinterdistansen är inte optimal men det är en häst med hög kapacitet när allt stämmer!
|
Om du garderar i avdelning 5. Glöm inte häst nummer 6 Zanzibar Effe har galopperat dom två sista starterna men före det var det två raka mot bra motstånd. Finns bra med fart i den märren.