Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-06, 15:27   #109
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Håller helt med dig i de 3 matcherna där. Jag är svag för leafs, men i det långa loppet kommer det inte funka med Bozak och Grabo som top2 centrar i laget. Om de bara hade fått in en center av klass hade jag trott ännu mer på laget. De kommer bli jobbiga att möta iaf, burke har fått ihop ett hårt arbetande lag. Nackdelen är att de inte är några spelare med finess precis, men hellre det än det lag som började säsongen förra året med massa ointresserade medelmåttor. Gillar ändå bygget och tror de kan vinna många matcher i grundserien på ren fighterinstinkt, men när de möter bättre lag blir det svårt.
Som du säger, det är mer ett lag, typ Phoenix, än ett par fixstjärnor och Burke är perfekt för situationen då han kan få dessa spelare att jobba ihop.

Backsidan är jag extremt förtjust i och målvakterna är stabila bägge 2 så man är bra strappade defensivt, det gäller bara att man får ihop offensiven, som du säger så fattas det förstacenter men jag tror Leafs är ett genombrottsår av Bozak ifrån slutspelsstrid åtminstone.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat