Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-04, 16:26   #108
Posaa

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Tankar.

avd1. Många garderar loppet jämnt skägg här jag tar omtag och spikar min tidiga vinnare Dusty shadow. ) toppform, toppspår, var fin senast trots en kall rygg i sista sväng, wild love vann. Många plus, det enda man kan klaga på kanske är orutinen med få lopp men hästen vet vad det går ut på med 7 segrar på 13 starter och i ett fält där det enbart har vunnit 5 lopp på 50 starter tillsammans talar ju mer och mer fördelen för Dusty shadow. Emmyyou (namnet) vill man köra i ledningen och har ju 4 av 5 därifrån däremot har hon vunnit med barfota balans är nog säkert missgynnad av skotvånget. Jag spikar Dusty Shadow.. 22 proc

avd2 favoriten i detta loppet har omgångens bästa vinstchans men inte så mycket som strecken säger, jag skulle tänka mig lägga den som 45 procentig chans.. Motbudet som jag låser i min A duo är Hector boko som kommer köras offensivt och det finns viss risk att man är före favoriten i starten, ger favoriten hur som helst en match om segern. bakom dessa är det öppet men jag passar på att varna för Total Recall som kan hålla upp spets är väldigt kvickfotad och leder troligen länge då, Ingves har rankat sig tvåa med denne bakom favoriten så han tror nog på vettig chans att det kan hålla hela vägen. Passar på att även lyfta fram Escobar som thomas vill prova helstängt med, kan kanske väcka liv i hästen? men det kan ju slå åt båda hållen, är också startsnabb men kommer den förbi nr 1?

avd3. Stefan M skickar en häst till Jägersro och ger den fyra getingar. Det ser lämpligt ut och Uffe Vinner detta även från en lugn dödens. Staro advisor J har vunnit sina senaste 9 lopp från spets av 10 möjliga men frågan är om man kommer till spets, Kevin låter sugen på att testa nr 5 där så länge lampan lyser, sitter 5 i spets så blir det enkelt för Disco att ta denne från dödens, sitter staro advisor J så får han kämpa lite. Jairo får också nämnas det blev nog en hel del tempoförändringar och han gillar ju inte när det går fort, långsamt en bit och sedan fort igen det är ju en flummig häst som helst vill ha ett jämnt och hårt tempo hela vägen för att känna sig kaxig. Lutar ju åt att det kan bli det här, minns ni inte i fjol när han vann som mest på denna årstiden.

avd4. Favoriten spikade jag senast på v75 då till 18 procent idag är hon över 70 proc och så stor vinstchans har hon inte, hon skulle missgynnas om det blir omstarter och hon kan vara lite trevande från start, jag passar på att lyfta fram nr 6 med Erik och springband = spets och även Ivana boko som också har springband på tillägg. Utgång på favoriten men streckar friskt där bakom.

Snyggt Klanke
Posaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat