Citat:
Ursprungligen postat av Gotland
Jag lyssnar väldigt sällan numera. Känns som att det blir oerhört mycket följa John av det som sägs. Visst kan det var bra ibland att få med info om en värmning man missat och så men jag tror man tjänar i längden på att sluta lyssna gå på sina egna intryck och tankar.
På tal om följa John och effekten som liven har på spelarkåren så tycker jag att vi borde prata mer om Skoglunds agerande igår. Han går alltså och pratar ner Disco Volante under hela sändningen för att sedan ha spikat på alla sina tillsammansbolag. Uppenbarligen för att missleda kollektivet och gynna sitt eget spel.
Det tycker jag var oerhört fult gjort.
|
Jo, men samtidigt – vem ska prata om det eller granska hans agerande? ATG:s lakejer är de vi ser i tv och diverse tidningar dag ut och dag in. Som jag efterfrågade i går, finns det någon självständig travjournalist? Bengt Adielsson kom på tapeten, kanske tar han upp problematiken?
ATG köper visserligen tid i TV4, men tyvärr är ju Storgråtaren synlig även i morgon-tv och liknande så TV4 lär väl inte ta tag i det heller.