Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-09, 21:42   #33
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Citerar vad STEKEL skrev tidigare
;
Kallblodsloppet ser lurigare och lurigare ut ju mer jag tittar på det. Här kan det nog smälla rejält! 10 Karlängs Lill och 14 Minelli är de bästa oddsarna jag hittar så här på förhand.
3,6,10,12,14,15

Min kommentar:

På t ex tre hästar har jag med 2 Guldtopp. Kolla loppet på Bergsåker 14 dec. Stod samma start som Don Viking, men den körde Djuse ifrån. Nu snackar vi om Magnus A Djuse. En av årets bästa kuskar.

Fick 4;e inv på B och 6oo kvar gick hästen ut i andra spår och på upploppet speedade han förbi alla utom BW Sture, men närmade sig betänkligt. Sen du sett videon tror jag du lägger till nr 2 i ditt gäng. /Tack för ordet SO
Tack för tipset! Trodde jag hade koll på den där hästen, men hade missat regibytet och vad den gjort på senast verkar det som. Den har inte mycket tider att skryta med, men med rätt smygresa kan den bevisligen sprätta till ordentligt och då kan det lätt räcka till seger här! Såg att den var rätt hårt spelad dock, 15% kanske är lite i överkant på en sån där som verkar behöva smygare för att komma till sin rätt. Kommer med före Minelli iallafall.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat