Ämne: V65 Kalmar
Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-10, 11:00   #2
Basse
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Kopierar in mitt inlägg här , råkade öppna en till tråd men vi kör på denna då Mr Styles öppnade sin tråd först


9 I´m a Believer känns som Lunchens klaraste spik i V65:5

avd 1) Sugen på att låsa på 6,10 då jag inte tror så mycket på de 2 mest spelade. eventuellt ta med även Gotlandsskrällarna 1 & 8.
för att det ska kännas heltäckt skall nog även favoritduon 4 & 9 med på kupongen

min rank A 6-10 B 1-4-9-8

Avd 2 Spikförslag 10 Don Cruzado som känns som bästa hästen i loppet. Kim Eriksson har dessutom stallformen på topp

fräcka draget är 1 Staro Handsfree. Står ganska vettigt till i loppet och kan få loppet i rygg ledaren. Vid lucka kan man nog skrälla på Kalmars långa upplopp - hästen brukar hålla farten bra över upploppet och känns gynnad av långt upplopp. Conny Lindblad vinner dock inte ihjäl sig direkt...

LÅS 1 & 10

avd 3 6 Adde SH är en personlig favorit och idag även spelarnas. Men hur är formen? Här vill jag nog helst strecka " alla-som-kan-vinna" och då blir det streck för 1,4,5,6,7,9

avd 4 Twigs Got U blir klar favorit . Sugen på att garedera brett då det rensar fint bakom. Tokdraget är 11 Glimma Prinsen som skrällde till över 100ggr degen i ett liknande lopp i Mars. Lopp i kroppen nu och kan nog skrälla igen om det stämmer med resan.

just nu har jag 7 streck i min skiss 1,2,3,4,6,10,11

Avd 5 här är jag tråkigt nog överrens med strecksson. Det borde stå mellan
5 Image Rapida och 7 Jesper Trot

min skiss just nu innehåller ett tråklås här : 5,7

avd 6 ) 9 I'm a Believer är klart bästa hästen , mitt bästa spikförslag

Senast redigerad av Basse den 2020-01-10 klockan 11:02.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat