Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-11, 16:16   #188
Staketkusken

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3047
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Detta är en hård anklagelse. Kvällen före julafton skrev flera också, att Hultman var berusad. Då hade han ramlat strax före sändningarna pga sin gamla hjärnskada.. Arbetskamraterna uppmanade honom förgäves att åka hem. Men han ville arbeta. I sändningarna sluddrade han och sade felaktigheter. Det är inte roligt, att inte kunna jobba. Men alkoholpåverkad är han inte.

Någon klagade tidigare över kommentatorernas avslag på hästar, som man pratat ner i värmningarna, men sedan vunnit. Du kan glädja dig åt, att slippa Forsgren ett tag pga en hjärtoperation.

Enligt min mening är Hultman och Forsgren de överlägset hästkunnigaste kommentatorerna atg anlitar.
Om det är mig du syftar på gällande Forsgren vill jag, som jag påpekat tidigare, markera att jag aldrig ägnar mig åt personpåhopp. Bara sättet de ”arbetar” på genom att snudd på prata upp alla hästar och därefter ”Ja, den varnade jag för innan”.

Självklart gläder jag mig inte åt att folk är borta pga operationer. Sorgligt om du försöker ta billiga poäng genom att få det att låta så.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat