Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-15, 14:39   #48
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nu är Zelante CR 17% detta skulle va en liten halvskräll men nu är den klar andrahandare till lite för hög spelprocent kan jag känna ... lär stiga till 20% vid start. Får man Sevilla till 60% må tro?

Man kanske ska spika 1an här då och hoppas att den rinner undan.

Gjorde det ändå bra från bakspår mot Barista Oak senast och Jocke alltså ... Han lär göra nåt i loppet som blir fel.. som många säger 40m och det kan lätt bli 60m om Sevilla får en dålig start.. börjar tänka om lite här (griller i huvudet)
Jag har tyvärr inte sett svar på hur Hanna kommer köra. Men gör hon "som man ska" och grillar dem hela vägen och går i mål på en hög 13-tid. Då är det inte lätt att nypa den! För då måste man göra höga 11 för att vinna och det är det inte många hästar (eller kuskar) som klarar.

Men innerst inne så har jag ingen feeling för att hon kommer busköra med hästen såpass som hon skulle behöva. Utan de bakom får nog slag på henne och någon kommer kriga ner ledaren då. Zelante stiger i streck nu och börjar bli riktigt ointressant. 5 och 8 däremot fortsatt extremt spelvärda, låser nog på en tilläggstrio!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), HuBBaBuBBa (+8), HuBBaBuBBa (+9)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat