Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-15, 16:54   #9
Sputnik2012
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testar idag med ett annat upplägg - en annan spelmetod än den tidigare ...
Lagt 1000 kr med oddset 5.30 på favoriten som egentligen har oddset 1.22 som vanligt traditionellt bet, men kör en Cash-Out efter första målet, annars en mindre vinst eller en break-even vid andra utfall, correct score market ...

Testar William Hill, trots supporten varning om att Cash-Out funktionen inte alltid är funktionell, trots annonserat att det ska va tillgängligt för gällande spel och match.
Annars låter jag lagt bet ligga, oavsett vilket så känner jag mig inte stressad eller orolig.
Men skulle jag lag ett spel på en favorit och förlitat mig på marknaden och gällande odds utan att själv kolla upp stats/form med rätt profilering, ja då hade man varit ute på hal is, min åsikt.

Igår va priset 266,6 som Cash-Out och har nu justerats till 231,0 men det funkar ändå, några ticks upp eller ned är ju inte hela världen.

Egypten Premier League klockan 18:30

Jag experimenterar och det skulle vara roligt att förvandla en tusenlapp till det tre dubbla med marknadens egna pengar.
Och har inte lagt spelen optimalt utan bara så att hälften av vinsten blir Cash-Out summan.



En rolig detalj är att om man skulle löpa linan ut så skulle man göra en break even på två ställen, men med Cash-Out skulle du göra vinst på samtliga. Originalet skapar värde i att ge högre utdelning än favoritens odds, men den metoden tänker jag inte diskutera öppet.

Här är William Hills Cash-Out ...





MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2020-01-15 klockan 17:06. Anledning: Ska lägga till en bild ...
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat