Citat:
Ursprungligen postat av viking90
Gladiator D`am gjorde vad han skulle i senaste loppet och vann enkelt men det var ett riktigt billigt lopp och enda riktiga utmanaren galopperade bort sig i första kurvan, Peter U låter som nämnt tidigare här positiv till sina chanser och jag går nog på en spik på 10 Carmencita i avd 2 som tagit två övertygande segrar i rad nu motståndet har väl inte varit högklassigt heller.
Strecken ser ut att vända dessa emellan och Gladiatorn kanske rent av är favorit vid spelstopp...
Sen lovade jag mig själv efter Acredula RLs lopp senast att jag ska spika den i dennes nästa start, spikade även förra gången så det blir min andra spik.
Sen sätter jag nog Jimpeto Joy, Orbital Ås och Hobby De Liton som A hästar där minst 1 måste vinna....Garderar brett där bakom och hoppas hitta nån riktigt fin lågprocentare....
Bara sista avdelningen kvar där jag inte vet hur jag ska behandla strecken...
|
- Hon fungerar inte riktigt i kurvorna och är allra bäst utan skor. Hästen kan i alla fall öppna ganska bra, men att vinna blir nog svårt, säger Jerry Riordan.
Det lät inte så uppåt på Orbital Ås, men det där loppet kan den(liksom ett antal andra)ju vinna ändå...