Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-24, 13:33   #24
Frasse77

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Japp! En resa till Vincennes och några tävlingsdagar med mat o dryck är en upplevelse.
Earl Simon har fått massage och peppats för stordåd, men missar Prix pga halsproblem, känns som en bra spik på lördag. Söndag tror jag på trio Davidsson, Della, Looking superb
Kan bara instämma är verkligen som balsam för själen. Mat och dryck är fransmännen alltid bra på, sedan angående arrangemang av trav är dom ju ljusår för oss här hemma.

Tror din trio är ganska rätt på det, men åt middag med en person igår som har bra eller full insyn hos Redén. Han berättade att Propulsion hade gått ett riktigt bra jobb före detta, så det var ganska stor tilltro till en mycket bra prestation. Men personligen tror jag inte fransmännen ger bort detta, vad det än kostar när det är 100års Jubileum.

Sedan är många smyguppåt på Bold Eagle, men personligen tror jag inte långdistans är hans melodi längre.

Face Time Bourbon pratas det om var man än går och vilken tidning man läser, men tror han behöver ett år till innan han har den riktiga hårdheten som behövs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+5)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat