Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-24, 15:37   #29
Basse
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Fan ni är kungar på galoppen ... dom nere i Sydafrika måste undra vilka snubbarna från sharps är som snor potten varje dag hehe kul som fan!!

Extra kul är att vi hela tiden spelat med vettiga insatser. Mellan 288kr och 480kr som mest.

Jag har kommmit fram till att det är bästa nivån för mig för att nå bäst ROI.
När jag väl sätter sydafrika är det för att jag hade rätt drag. Då sätter jag i 90% av fallen V4 för insatser runt 360kr-420kr ändå.
Vinner vi 5K så räcker det till 12-13 nya försök på galoppen.
Spelade förr ofta för 684kr - 864kr typ. Då räcker en 5K vinst till endast 7 nya insatser.

Att gå ner i insats har påverkat min totala vinst enormt

Jag har alltid plussat på galoppen i sydafrika men förr vart nettovinsten en månad några tusen. Sedan insatssänkningen ligger nettovinsten på det tiodubbla. Med dagens vinst ännu högre, men just nu är man inne i extremt flyt på galoppen.

I vilket fall som helst var det insatssänkningen som gjorde susen

Detta funkar såklart inte på alla ATGs spel - men just på V4 med små pooler gäller det att välja rätt nivå på insatserna så att man får ”rätt” betalt när man vinner. Dvs så många gånger insatsen som möjligt.

På Atgs stora spelformer gäller nog tvärt om - man bör gå ihop och spela så stort system som möjligt om det är större Jackpot på V86 eller V75. Där finns ju många miljoner som belöning om man kommer rätt på omgången, samt att man tävlar mot tusentals andra stora system på tillsammans och privata megajokersystem. Då gäller det att få med en kombination kantbollar de inte hittar.

Hmm fan vad jag spårade ut i detta inlägg
Kan inte sluta skriva typ, lol.

Ha en jättebra helg allesammans
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+12), Fulsprit (+5), HuBBaBuBBa (+20)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat