Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-24, 17:16   #36
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
V3 tror jag att jag endast har testat en gång ... men jag har märkt att med en kantboll så flyger värdet i höjden ... man ska hitta sin kantboll (drag) och spika denna och sen köra 4x5 eller nåt liknande för 200 kr ... kan ge väldigt bra betalt.
Ja det måste nästan börja med en kantboll på V3. Då rensar det fint i de sista 2 .

Börjar man med ett eller två streck i första - de gånger man inte tror på Favoriten i första avdelning, så kan man ta många i andra och kort i sista.
Man får ju bonuschans till 2 rättsutdelning på V3 om det börjat svårt - svårt.
Då är det bra chans att alla andra också spricker i sista.

På v3 gäller omvänt om man tror på Favoriten i första - då måste man gå vidare kort!
Allt för många spelar spik på favoriten många andelar - sen försöker de få upp värdet och sprider sina andelar! Det ska man utnyttja och spela flerbong på enkel avslutning.

Exempel.

V3:1) favoriten vinner och utgångsvärdet är 25 kr
V3:2) andrahandaren vinner och rensar 3-4 ggr = värde 100kr efter två avdelningar.
V3:3) favoriten vinner men rensar nästan 3ggr för att de flesta sprider andelarna.

Utdelningen slutar på 288kr - bra betalt på en flerbong ggr 5 där man gått kort hela vägen.

Typ spik-3-spik samt spik-spik-3.

Har hänt att jag fått 750kr på favorit - tredjehandare-andrahandare.

Så mitt tips om V3 Spel:

Tror man på favorit i första- fortsätt kort i resten

Har man ett drag i första - sprid så mycket du har råd med i avslutningen, helst flest streck i andra tack vare bonuschans till 2rättsutdelning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
niveon (+34)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat