Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-08, 15:10   #139
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Det här är nog det närmaste försvarstal vi kan komma när det gäller "Det fria ordets fanbärare";

PH satte alltså Leafs i natt.
NHL-rekaren blir hyllad av alla, konstigt annars....
Jag kastar bara i all stress iväg ett enkelt: TACK.
14 av 15 möjliga rätt är nog respekt eller vad säger man?
.............................
Någon skrev i går på planket att det bästa som finns är när hela planket exploderar av glädje. JDet ritar jag under på. Islands 2-1-mål i går var en explosion ala R&K. Många klev "all in fläskfile" efter Sirsilver och Torbens liveinfo.
.............................
PH, Wibbe, IB – våra tre "nya" bloggare har en otrolig känsla att hitta bra spel. Samtidigt som "rävarna" som Don T, Jvk, Sir mfl, mfl fortsätter att bjuda på toppspel. TACK. Sen kan jag inte ens nämna alla plankvänner som gör ett härligt injobbande och håller stämningen på bra nivåer.

Misstänker att ormen har legat och svettats hela natten,och funderat på om de som ansvarar för sidan hunnit tagit bort eventuella länkar till www.rekatochklart.nu

Ditt imperium uppbyggt på att blåsa de människor som tycker du är cool,knakar i fogarna.

Och eftersom du förmodlingen följer den här tråden slaviskt så,read this;

Snart får du pallra dig iväg till arbetsförmedlingen som vanligt sossefolk,dvs de människor som du föraktar och tycker dig stå över."The heydays" med champagnesprutande på Strömpis,den tiden är snart förbi.

Senast redigerad av eddieh den 2010-10-08 klockan 15:38.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat