Nattens lir:
Ogiltigt spel-ID: 110728
Fortsätter och tro på Wild mot Carolina. Ni kan lita på att Koivu och grabbarna är ordentligt revansch sugna idag efter förlusten igår då jag tycker dom var det bättre laget. Lite effektivitet idag så vinner Minnesota detta komfortabelt.
Mitt första O pick!
Ogiltigt spel-ID: 110734
Ogiltigt spel-ID: 110739
CBJ var rent ut sagt bedrövliga mot MIF i veckan trotts att man vann med 4-1. San Jose har en oerhört intressant trupp i år och för mig är dom ett av dom lagen som har chansen på Stanley Cup i år! Jag tror att Sharks tar båda matcherna uppe i STHLM i helgen och jag spelar även -1.5 på Sharks idag. Denna vinner dom enkelt!
Ogiltigt spel-ID: 110742
Känns som att det är mycket som ska till om inte denna ska gå över. Howard är en av dom mest överskattade målvakterna i hela NHL och Anaheims försvarar är inget och hänga i granen. Detroit är gör hemma premiär idag och då brukar man få med sig många "lätta" utvisningar vilket jag tror kommer gynna mitt spel då Detroit är ruggiga i PP.
Ogiltigt spel-ID: 110725
Spezza missar förmodligen dagens match och Cuba gör det definitivt. Tycker inte det finns någon bra offensiv i något av lagen och speciellt Buffalo lever främst på sitt målvaktsspel och försvar. Tror denna går under med marginal.
Kan komma något mer spel framåt kvällen. NU KÖR VI!