Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-08, 23:06   #43
eddieh
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
2010-10-09 23:52Grand PrixG Hancock vs A Jonsson H2H 8 2.030

Detta möte på denna bana slutade 8-14 förra GP-säsongen. Står 5-5 inbördes i enbart GP-tävlingar denna säsong, dock har GH varit före i 5/6 senaste. Tycker han känns lite vassare i nuläget än vad AJ gör, den sistnämde kan få svårt att motivera sig dessutom eftersom det är hela 12p att hämta in på Holder i den sista tävlingen för säsongen. På dagens träning ska GH haft riktigt bra fart i maskinen och det hoppas jag han kan ta med sig till imorgon. Banan var väldigt hal under dagens träning och är det likadant imorgon så kommer AJ få det väldigt svårt, han behöver fäste och material på banan. Här är det absolut fel favorit, håller GH som 1.70-1.75 favorit imorgon. 8u investeras här på amerikanen!
Återigen är vi överrens,det här spelet och H2H med Harris vs Bjerre är de objekt jag fastnat för hittills.Jag har inte Betsson,utan får hålla till godo med 1,90 på Unibet.

Greg tog 14 poäng i årets seriematch här,och hans fina starter borgar alltid för fina chanser till poäng i heaten.Andreas har visserligen Bydgodzcz som hemmabana,men det spelar ingen roll när man kör så illa som han gör för tillfället.Han skyller hela tiden på sina motorer att de inte funkar,men jag tycker att han borde rannsaka sig själv istället.Just nu så väljer han nästan jämt fel spårval i heaten,han är inte heller uppmärksam när de andra förarna i heaten är ute och åker vägvinnande spår.Nej Andreas,det är stor risk att det här är din sista tävling som permanent GP-förare.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng