Citat:
Ursprungligen postat av Altoc
Du behöver inte kolla med ATG. ATG har inte fasta odds och Strappa har rätt. Inget bolag med fasta odds hade satt de oddsen eller godkänt ditt spel på svenskt trav.
|
Odds på nog 200 ggr förekommer hos spelbolagen. Tror Barbro Carlsson kuse
för några veckor, som vann, stod i 180 ggr har jag för mig.. Jag är ju kund hos ett spelbolag
så jag borde veta. "Inget bolag med fasta odds hade satt de oddsen" skriver du. Fel! Gå in på Svenska spel och se att flera hästar på Åby i morgon står i 150 ggr. Dom oddsen kan du också spela raket på men bolaget kanske sänker din insats så att ev. vinst passar dom, annars kan man ju spränga banken och det vill dom inte. Har kört jätteodds med 10 kr i insats med fasta odds men fått backa till kanske 3 kr ibland. Strappa har nog rätt såtillvida om ATG men jag kanske även där återkommer i frågan. Fråga SO vore nog rätt, han kör raketer vad jag vet. Min förhoppning är att Strappa har fel, för då kan jag bli miljonär på raketspel på ATG!!
Har följande raket ikväll på Romme:
Tjötta Godfred - Paymeback River - Master Hill. Inga odds man blir miljonär på men kan ge en peng...Vi får se.