Ämne: V75 Åby 1/2
Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-01, 12:23   #35
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

Det brukar skrälla rejält den omgången på Åby och det kan nog bli fina pengar även idag.

1) Burning Man är omgångens största favorit och första tanken var att den vinner. Jag har dock börjat tvivla alltmer under veckan och ska nog lägga på några garderingsstreck. Dock inte Cayucos med Lövgren i jollen.
2) Här spikar många Super Sarah och tror på spets och slut. Jag går emot och tror istället på Carwalk Ima som blir mitt singelstreck om inget negativt framkommer.
3) Ett jämnt garderingslopp. Strong Heartbeat behöver nog loppet. Tengil Face är osäker. Bossy Alley verkar bäst barfota, men går även med skorna på.
4) Bellfaks kan vara en spik. Jag kommer nog inte övergardera loppet även om jag tar ett par emot.
5) Zenzero Jet är inte överstreckad och är ett spikbud, även om det är fullt fält och det kan strula.
6) Kommer Peter till ledningen så är det vettig chans. Annars behövs det lite streck.
7) I avslutningen vill jag egentligen ha fyra streck, men det slutar nog med att jag singlar favoriten då motbuden har sämre förutsättningar och respekten för Green Mamba kan vara för stor för att de ska vilja bråka.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat