Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-04, 18:17   #18
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kupong som gäller, inte kupong och/eller fil. Inget galet med de där som inte fick bonusen utbetalt, det är svart på vitt i reglerna vad som gäller. Sen kan man tycka att man ska betala ut det som "goodwill". Men det blir ett sluttande plan vad som sen ska/bör betalas ut som goodwill om man öppnar den dörren och jag har full förståelse för att ATG inte betalar ut det. Det är mycket pengar att vara bjussig med.
Att det ÄR SÅ NU och att det inte är aktuellt med någon utbetalning i dött-lopp-gate är inget som jag ifrågasätter. Reglerna är solklara som de är skrivna men borde skrivas om.

Däremot tycker jag att det är mer än märkligt att det inte är ( och alltid har varit ) så att ett filspel räknas som "ett spelkvitto".

Reglerna borde ha varit skrivna på det sättet redan från början.

Redan samma vecka som GS75-reglerna blev officiella påpekade jag det problematiska med spelfiler och ensam-vinnare-bonusen.

Till slut blev det någon som kom i kläm. Helt väntat.

De få ggr som jag har spelat GS75 så har det varit rader helt utan chans på bonusen. Jag pallar inte att utsätta mig för dåligt skrivna regler.

Varför jag lirar GS75 utan att gå för extrapengarna?

För att många gör just det. Risken att råka hamna på samma som någon annan fastän raden är riktigt svår gör det hela extra kruxigt. Omvänt gäller att lite lättare rader har chans att ge vettigt betalt.