Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-09, 13:22   #107
Thore10

Thore10s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Jag har en fråga angående ett spel den 11e. Brasilien möter Ukraina i en träningslandskamp.

1.50 på brasilien. Borde inte Brasilien vinna den matchen väldigt lätt ? Ukraina spela 2-2 mot kanada, (chokad) dock var det träningsmatch men ändå liksom. Brasilien spelade mot IRAN häromdagen där jag spelade -1.5 oddset blev då 1.90 till bra. Satt som en smäck 3-0 vinst. De vann även mot USA med 2-0 i augusti. Jag såg båda matcherna och dom spelar ut motstånden totalt. Skapar massvis med chanser hela tiden. Ungt o fräscht brasilien med många talangar. Där dom brister är då och då är på fasta situationer.

Kom gärna med tankar !! Tack
Brasilien är så klart storfavoriter i den här matchen. Dock så kommer nog Ukraina vara betydligt mer taggade till den här matchen än mot Kanada där man släppte in både 0-1 och 0-2 i den första halvleken för att sedan skärpa sig lite i andra och göra 2 mål. För alla landslag är det speciellt att möta Brasilien, och alla vill slå dom. Har för mig att matchen spelas i England(är inte säker) och Ukraina är betydligt bättre på hemmaplan än på bortaplan.

Brasilien borde vinna det håller jag med om, men oddset 1.50 är det lägsta jag skulle kunna spela på Brasilien. Det är trots allt träningsmatch och matchen är betydligt större för ukrainarna än för brassarna. Inte lika exklusivt att möta Ukraina som att möta Brasilien
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat