Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-08, 11:07   #90
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39638
Standard

Sex lopp att lösa idag då Hevin Boko är så klar en travhäst kan bli. Andra loppet är lurigt och först tänkte jag ha massor av hästar, men nu lutar jag åt att singla spetsfavoriten Global Venture. Kanske kan Peter lägga sig utvändigt och låsa loppet med Carlos Ken. Det vore ett rejält försprång att starta med ett par spikar. Guldloppet bör stå mellan de två favoriterna, med fördel Disco då det nog är en bättre häst och den kommer med toppform. Dessutom väldigt startsnabb och jag är inte helt säker på att Elian Webb håller ut den. Aura S.L. stor galopprisk och det blir gärna omstarter i de här voltstartsloppen. Garderas självklart! Femte är också ett garderingslopp. Även sjätte, men för här är jag inne på att singla Arch Lane trots spåret. De här omgångarna brukar bli lite favoritbetonade, men jag tycker ändå att vissa lopp är rätt jämna och förhoppningsvis så blir det lite bättre utdelning idag. I sista blir Bo C. spik på många system. Att sitta med sex rätt fram till sista loppet och ha garderat på kan bli väldigt lönsamt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat