Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-09, 03:52   #301
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Erik Adielsson alltså ... Jag har egentligen aldrig gillat honom eftersom han ofta tror att han vet allt bäst och ser sig själv som en världsstjärna. Men efter i kväll (och att jag hade lirat Hobby vinnare) fick jag mer vatten på min kvarn. Men det är ju skönt att ingen straffas i svenskt trav, ingen kritik i tv och så vidare och så vidare och i morgon kommer nya listor och nya haussade 75%-are att lita blint på.

Vore bra om svenskt trav gick åt helvete för de pissar på spelare och vanligt folk. Ankdam delux.
Kolla loppet igen och säg vad Erik gjorde fel efter att kusen galopperade? Att han valde att ta upp kan väl alla förstå varför han gjorde, eller? Han piskar kusen en gång, rejält, och det skall räcka för denne att gå undan. Eller, är det så att du vill att djurskyddet skall sfå stå undan för att spelarna skall få sitt?

Det är André du i sådana fall du skall kritisera då han inte har hästens mule dikt i rygg på Eriks hjälm när han galopperar undan. Se om loppet och du kommer se att Andre´s kuse inte ens är uppe i rygg på Eriks när mållinjen passeras - vems är då felet om kusen i rygg sitter med allt kvar?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lobo (+1)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat