Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-09, 14:12   #19
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Exakt, blir tokig på det att dem inte bara kan redovis enkelt vilka hästar som får vilka streck.

Nu varju 10 mest spelad bakom, men de flesta som tippat hade väl säkert med både 6 och 10 och då får dem ju in 8an isf som reserv... Man vill ju gärna veta sånt...

Extremt störigt också då ngn 80% favorit stryks tidigt på morgonen då man inte har koll på strecklistan bakom, så är det 2-3 st närmast som alla ligger på ca 2,5 % var.. hur ska man då veta vilken som gik in som reserv vid strykningen och får alla strecken av favoriten?

Det får dem faktiskt ta och fixa bättre.
Jag instämmer till fullo. I min värld borde det inte vara så svårt att automatiskt redovisa omfördelningen vid en strykning då all information finns i systemet.

Men jag har uppenbarligen inte tillräcklig kunskap om hur begränsad ATGs teknik är och har fått svaret av Strappa (som har bra kontakt med ATG) att man skulle kunna göra detta men man valt att inte lägga några pengar på det då det inte efterfrågats i tillräckligt stor utsträckning.

Så börja mail ATG om att det borde finnas så kanske vi får till det inom en tio-årsperiod eller så.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat