Ämne: v65 SOlvalla
Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-14, 10:19   #1
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

v65 SOlvalla


Härlig V65a idag med flera ytterst tveksamma favoriter, här ska pengarna in inför helgen!

Avd 1: Nr 9 Happy Romeo favorit från bakspår, obegripligt faktiskt, den har visat att den är helt klart bäst i spets och Sjöström från bakspår är inget jag håller i handen som favorit.. nej stor gardering här!
1 Carlos Messi fast 2 ggr på raken nu, kanske kan speta här, då måste den väl ändå köras där? Under 10% är taget alla dagar i veckan!
Även 3 5,7,8,11 kan vinna.

Avd 2: Lås 4 7, de båda helt klart bästa hästarna, bör vara säkert lås. 6an med bra men inte på de andras nivå ännu.

Avd 3: Här bör nr 5 vara bra utgångshäst, bakom kan bakspårens 9,10 och framförallt 11 blanda sig i striden om den går snabbt där framme, lr om en av de tre drar fram de andra två i tid. Känns som att Jepson går först med 11an här, (hade det varit Goop hade vi nog fått se en svepning 800 kvar i överljudsfart till spets, men Jepson kör inte riktigt så).

Avd 4: Dagens absolut skämt, nr 3 Quartam de Victor, 71% ????? Jag hade köpt den som favorit till kanske 28-30 % men 71? Den MÅSTE bara jobbas bort!
jag tar 1 2 7 8 11 , speciellt 2 tror jag kan ta den från spets lr rygg ledaren, och 11an är ju superkapabel då den vill, dålig debut för Nurmos men bör vara bättre nu, kan svepa dessa hästarna om form. 1,5% och 3,5 har dem, rena skämtet.

Avd 5: Jämnt svårt lopp över 2640. 7an blir utgångshästen för mig här, nedstruken ett spår med nu. 3an med bra, 8an kan dra till spets, och 9 10 12 alla kapabla hästar! Tar med nr 6 lite på nåder, bra spår i spårtrappa och kan en del ändå.

Avd 6:Kul Spårtrappa på 2640.
Bästa spåren 5,6,7,8 har alla bra form och kan vinna, + bästa hästen från spår 12 får man ju ha med också. Nr 8 Pirate Brolöine blir inte riktigt erkänd trots bra lopp mest hela tiden, under 8% i nuläget är fint tycker jag att avsluta omgången med!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat