Ämne: v65 SOlvalla
Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-14, 11:10   #3
SistaStallskriket
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 389
Sharp$: 4252
Standard

Jag kör bolag 10 andelar a 58 kr och tänker följande om omgången.

Avd.1:

Håller med mr_stylez om det mesta! Sårbar favorit och roliga skrällar bakom! 2 Syntax Broline och 4 Ashram är två roliga 2-3% från bra spår!

Avd.2:

Här vinner den absolut bästa hästen och jag syftar på favoriten. 4 Radetzky är en undantagshäst! Finner det onödigt att dubbla med Reijos kuse som är klart näst bästa hästen i fältet.

Avd.3:

Här har formtoppade Claes Sjöström fin segerchans från bästa spåret. Tror han kör sig till spets och håller hela vägen! 27% just nu är jättebra! 9 Greta Sisu handikappas av bakspår!

Avd.4:

Jättefavoriten garderas med två andra! 7 Brandy Flame saknar lopp i kroppen men det kompenseras av den korta distansen. Hästen flyger till spets tror jag och ska slås där!
11 Bourbon Rain till 6% är ett måste om tempo på loppet! Hästen är ruskigt grundkapabel och Nurmos hästar behöver sällan lopp i kroppen.

Avd.5:

Öppet och jämnstreckat. Tar dom jag tycker har chans. Står dock över 9 Tinten som uttryckligen ska ha snällt lopp och behöver lopp i kroppen.

Avd.6:

Streckar favoriterna som har form men lite dåliga spår! Tar med två smällar som jag varnar kraftigt för! 4 Scoccans Finest har fin-fint spår och form! Behöver en smygare men får det härifrån! Suttit fast på slutet och spurtat bra och kan dra en 10-rökare sista 400! 1%!!!. Streckar även 5 Perfect Gede från bästa spåret till 5%! Den här kan till och med vara en chansspik! Dold form och även här har det suttits fast på slutet! SE UPP! Stormvarning!

In och köp andel på bolagssidan om ni gillar mina idéer!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5), Basse (+6)
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat