Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-14, 12:11   #2
SistaStallskriket

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5995
Standard

6 andelar kvar!

Mina tankar om omgången.

Avd.1:

Sårbar favorit och roliga skrällar bakom! 2 Syntax Broline och 4 Ashram är två roliga 2-3% från bra spår!

Avd.2:

Här vinner den absolut bästa hästen och jag syftar på favoriten. 4 Radetzky är en undantagshäst! Finner det onödigt att dubbla med Reijos kuse som är klart näst bästa hästen i fältet.

Avd.3:

Här har formtoppade Claes Sjöström fin segerchans från bästa spåret. Tror han kör sig till spets och håller hela vägen! 27% just nu är jättebra! 9 Greta Sisu handikappas av bakspår!

Avd.4:

Jättefavoriten garderas med två andra! 7 Brandy Flame saknar lopp i kroppen men det kompenseras av den korta distansen. Hästen flyger till spets tror jag och ska slås där!
11 Bourbon Rain till 6% är ett måste om tempo på loppet! Hästen är ruskigt grundkapabel och Nurmos hästar behöver sällan lopp i kroppen.

Avd.5:

Öppet och jämnstreckat. Tar dom jag tycker har chans. Står dock över 9 Tinten som uttryckligen ska ha snällt lopp och behöver lopp i kroppen.

Avd.6:

Streckar favoriterna som har form men lite dåliga spår! Tar med två smällar som jag varnar kraftigt för! 4 Scoccans Finest har fin-fint spår och form! Behöver en smygare men får det härifrån! Suttit fast på slutet och spurtat bra och kan dra en 10-rökare sista 400! 1%!!!. Streckar även 5 Perfect Gede från bästa spåret till 5%! Den här kan till och med vara en chansspik! Dold form och även här har det suttits fast på slutet! SE UPP! Stormvarning!

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2020-02-14 klockan 12:12.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat