Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-16, 10:24   #19
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Flest mål på Stryktipskupongen blev det i match 8 QPR - Stoke som slutade 4-2 och den hade ingen gissat på i tävlingen.

Men det är ju trist om en tävling slutar utan vinnare så därför gör vi som så att vinnare blir den gissningen som var bäst utav svaren som kom in

Bästa gissningarna blev på matcher som innehöll 3 mål och det var 5 stycken sådana, 1 från Fulham - Barnsley och 4 från Fleetwood - Peterborough. Ingen gissning hade rätt första målskytt. Därför särskiljs vinnaren genom att se vem som gissade närmast tidpunkt för första målet i sin valda match.

Det hela blir enligt följande:

https://www.flashscore.com/match/lSg...#match-summary

https://www.flashscore.com/match/WYV...#match-summary

Citat:
Ursprungligen postat av CalPrim Visa inlägg
Match 13 Fleetwood - Peterborough, Ivan Toney i matchminut 22 - Första målet kom i minut 15 = 7 minuter ifrån
Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Match nr 9, Fulham-Barnsley och Mitrovic gör första i 16:e min - Första målet kom i minut 24 = 8 minuter ifrån
Citat:
Ursprungligen postat av temroshxxx Visa inlägg
Match 13 Fleetwood-Peterborough, Paddy Madden, Minut 11 - Första målet kom i minut 15 = 4 minuter ifrån
Citat:
Ursprungligen postat av Willie_Bob Visa inlägg
Jag tror på match 13, Fleetwood - Peterborough. Szmodics, 18:e minuten. - Första målet kom i minut 15 = 3 minuter ifrån
Citat:
Ursprungligen postat av alibaba Visa inlägg
fleetwood - peterb. 9 min. dembele. - Första målet kom i minut 15 = 6 minuter ifrån
Vinnare är alltså Willie_Bob med 1 minuts bättre gissning än tvåan i tävlingen!

Stort grattis, jag skickar PM till dig nu för hur vinsten betalas ut!

Tack till alla som deltog och hoppas fler vill vara med nästa gång det nalkas tävling!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+1), Willie_Bob (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat