Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-17, 11:09   #10
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Vet inte om tidiga strecken speglar hur de landar, men jag tror många missar att Hobby gick i en klass lägre än Rocky och de andra förra veckan. Frågan är hur klar Burning Man är, jag skulle ju gärna sett ett lägre spårnummer. Men ca 50% chans borde han väl ha hursomhelst.

Zenzero Jet i tredje var ju helt brutal senast. Jag kunde inte med att lira på den som favorit från bricka 14 men det var ju helt överlägset och ett skrik med fog bakom. Nu är det några hundratusen till på proppen men jag undrar om den inte är bara bäst även här.

Ace To Play i femte blir nog en spelvärd luring på lördag! Den och No Regrets Trot kan bli tuffa nötar att knäcka för de mer betrodda. Startsnabba och bra kusar båda två.

Kika på Southwind Hydros insats senast, den går inte av för hackor! Spelvärd igen, kan vara en chansspik rentav! Annars är frågan om inte Grainfield med framspår och Mika (kuskplus?) har så mycket respekt med sig att han kan bli släppt till ledningen i ett ganska tidigt skede. För ingen vill väl ha den manglandes på utsidan? Kommer han dit blir den nog svårslagen. Senast såg väl lite bättre ut än vad det var när de fuskade bort loppet där framme. Men han är ju uppenbarligen inte på retur ännu som jag var inne på inför den starten.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piraten (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat