Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-19, 12:05   #4
Systemspelare
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Jag fattar det sjaelvklara at Ni satsar etter "vaerde" som Ni anvaender.
Ok, naer Ni inte anvaender samme belopp paa 1 UNITS saa kan en inte jaemnfoera og
se hur mycket en gaar i + / - i kronor.

Har Ni alla verkligen en "fast kassa" till speloch spelar foer en viss % varje spel?
Det har jag aldrig haft ooch heller aldrig hoert att naagon i Norge har. Alla spelar
lite, inte varje dag/vecka men satsar litet mer vissa dagar naer dom hittar matcher som
dom tror skall gi vinst.. Saa ocksaa med mig, men jag har et spesielt system foer Oddsen
som gaar utanpaa alt annat.
Att spela Singel paa en match aer bortkastat, ge heller pengarna til Redd Barnen e.l.

Anvaend/utnytt Oddsen paa riktigt saett saa maangdublar Ni oddsen paa alla spel.
Den som klarar t.ex. 3 spik paa stryktipset klarar ocksaa 3 halvgarderingar.
Jag har maanga ex. paa slika spel som har gett fraan 500 kr. foer under 50 kr. innsats.
En maaste har god tid, kolla hemma/borta-statistik etc.og spela et par dagar innan matcherna
spelas. Ex. Jag satte jag bl.a. 200 paa 3-0 resultat i en match, Odds 9.50. Samme dag som
matchen spelades var Odds 7.50. Jag fick 400 kr. x-tra foer att jag spelade saa tidligt.
Men normalt ser jag aldrig paa Oddsen, i System blir det alltid mycket bra Odds, og Triplar

till 56 i Odds - fyrlingar Odds 220. er normalt. Og ofta plussar jag paa med en Spik til 7 (3-0)

som ger t.ex. en trippel 56 x 7 = Odds 392.

Sluta spela Singlar, dubblar till noed... Ex. Dubbel-Odds 20 - 26 paa Atalanta + Tottenham med
1-maalsvinst eller X + min. 2 maal. paa City. Innsats 43 kr. ger 240-250 kr.
Att spela paa Resultat aer ocksaa bra. Ex. kombi Pool - City - Juve - PSG o. naagra andre som
jag innte vill tala om, ger jaetteOdds paa Dubblar, Triplar osv.
Bara som et exempel saa foerstaar Ni hur jag spelar. Det finns enklare matcher att spela paa de flesta dagarna. Och jag spelar mest paa mindre ligor som jag alltid har gort.

" Den som inte vill foerstaa fattar ingenting. Den som vill foerstaa fattar alt."
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat