Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-22, 14:33   #99
tvablaa
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Har gjort en ovanligt seriös analys då det var bra sysselsättning när jag satt och var uttråkad på konferens
1: Burning Man känns som en favorit i fara även om det nog finns god chans till spets. Men har ju inte precis imponerat på slutet även om den vunnit. Har nog bara råd att gardera med 1 och 8 men hade gärna haft med även 5, 8 och 11
2: Carlos Ken såg ruggig ut efter galoppen senast och som har bästa spåret i spårtrappan och bra kusk. Hoppas nästan att Henriette sätter sig lugn i dödens. Bakom är 11 och 14 första garderingsstreck. Kanske även 13.
3: Favorit i fara men spelvärda streck bakom. 1 är nämnd och så även 12. Melander verkar också nöjd med 9. Sen känns ju detta som ett typiskt lopp där Örjan bara vinner..
4: Viola Grif vinner väl om felfri men känns inte helt säker. Tror på tilläggshästarna. och tar nog med dem alla även om jag är tveksam till Valborg Marje.
5: Tror på hård öppning och tror sen Cayucos bara vinner.
6: Jag tror Velvet Gio är stenklar hur det än blir kört. Kan bara se Stepping Spaceboy emot om den är som senast efter uppehåll. Men då var det 1640.
7: Borde stå mellan de två mest betrodda och håller nog Grainfield som första streck på att den kan få spets.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat