Läste just här om vädret...
Har inte haft tid att kolla på vad dom säger på ATG, brukar förresten aldrig göra det. Blir bara irriterad då.
Läst på och läst på; kommer inte fram till något vidare användbart samt nu vädret... Tung bana då, antar jag.
Avd 1:
Kanske 1 Rocky Tilly. Enligt "Statistikbiten" i Guiden har han startat en gång på tungt, vann då.
7 Burning Man med Örjan och springspår.
8 Nero Maximus. Det går bra för Marc Elias just nu.
Avd 2 med spårtrappa och ungdom... Nääääej!

Nu kommer jag ihåg att jag trodde på 9 Uret när jag satt och tittade på loppen i natt. Men inte fanken kan man spika i detta lopp!? Dom tror på 7 Carlos Ken och Henriette Larsen i Guiden. Okej. Och 4 Choco Garline med Kim Moberg.
Avd 3: Inte tittat närmare på... Här kom någon (ickespelare) och sa att 4 Corleone D.K måste med???
Tycker 2 Zenzero Jet verkar lovande. Ser att Guiden rankat den etta...
Avd 4 ston, volt och tillägg. Håhåjaja...
Har en svaghet för10 Callmesally men tror inte hon vinner här. Provar kanske med 12 Viola Grif/Emilia Leo.
Avd 5, KII. Tar 3, 4, 5 här tills vidare.
Avd 6 Guld.
3 Velvet Gio i första hand, med maffiga 12 460! poäng och sprungit in cirka 1,7 milj senaste två åren.
11 Stoletheshow. Har tjänat 2,2 milj på 27 starter. Dock tveksam till kusken, Christoffer Eriksson, som tyvärr är en skugga av sitt forna jag för närvarande...
Avd 7 Silver.
10 Martin de Bos som har bra stam (Maharajah) och vunnit 1/1 på tung bana. Sedan får man se.
Nu ska jag titta in på ATG.