Citat:
Ursprungligen postat av valsen
Årets julklapp?
|
Saxat från klåparen Slacks blogg ;
Klockorna tillverkas fortfarande, vi har dock fått leverensdatum preliminärt sista veckan i Oktober och det är ju bra. Så fort tjejen får hem dem från UPS så sätter hon mig och sig själv i arbete att ställa in tiden på klockorna, packa och sen vandra upp till posten med 150 klockor och skicka dem till er som köpt...låter kul va haha...kommer ta en stund att packa kan jag lova. Dem har haft National Day mellan 1-7 Oktober i Kina där våra klockor tillverkas. National Day är en så kallad Golden Week i Kina och då arbetar inte en enda Kines. Men bra ändå att det inte blir nån större fördröjning på våra klockor trots det. Jag lovar också att lägga upp en bild i bloggen på hur min tumme och pekfinger ser ut efter att ha dragit ut kronan och ställt in tid och datum på 75 klockor...vi snackar blåsa här haha.
Var det förresten nån som lirade på Rochester Raging Rhinos inatt? Jag rekade inte och skrev inget om den igår....däremot avslutade jag reken med Puerto Rico Islanders i första mötet med att ni skulle lira Rochester i returmötet då dem hade hemmaplan. Bara undrade?!?! :-)
Hoppas er spelhelg är great hittills!
Ja,om nu "chefen"

,lägger beslag på alla affilate-pengar,så får man väl försöka dryga ut kassan på annat sätt.