Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-22, 15:59   #12
Sonny
 
Sonnys avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 135
Sharp$: 1804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Jag kör fortfarande så allt är absolut inte över. Betfair är en överlägsen produkt i spelsammanhang, förutsatt att den är rätt hanterad av dess ägare. Så är inte riktigt fallet. Det är mycket de skulle kunna göra bättre för sina kunders spelsäkerhet tex. Tennisen är ok fortfarande även om likviditeten minskat där med. Sporter som jag kört mycket, Volleyboll och basket är helt döda om vi bortser från NBA samt Euro league och internationella tävlingar.

Möjligheterna finns fortfarande men det kräver mer och mer av dig för att lyckas. Båda vad gäller tid samt engagemang.
Vet inte exakt vad du syftar på när det gäller spelsäkerhet, men servarna tycker jag har varit bättre på senare år. Kan knappt minnas en serverkrasch de senaste 3 åren. Däremot har de och säkert många andra spelbolag haft stora problem med VAR i Premier League. Det har hänt flera gånger att de nollställt marknaden för tidigt i tron att det har blivit mål och ett par minuter senare har VAR gått in och dömt bort målet. Samtidigt är det ju också marknadsaktörernas ansvar så klart att vara säker på att det har blivit mål innan man satsar, men ändå.

Kan tänka mig att volleybollen och stora delar av basketen är död. Har själv även noterat att handbollen verkar nästan helt död även när det är stora mästerskap. Handbolls EM 2020 tittade jag till lite grann och den marknaden verkade knappt ha någon omsättning alls. Den marknaden var betydligt bättre för ett antal år sedan, men vare sig Spanien eller Tyskland finns ju på Betfair länge och det påverkar nog den marknaden mycket och även många andra marknader för den delen. Inte minst La Liga och Bundesliga.

Senast redigerad av Sonny den 2020-02-22 klockan 16:07.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat