Ämne: Gs75 Solvalla
Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-23, 11:17   #8
Piraten
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Hoppas hamna rätt på det med spikarna men det jag vill varna för är omgångens två megalampor i avslutningen!

1 Arnie Express till 80% är ett skämt! Det är inte Järvsöfax vi talar om! Jag är inte ens säker på att hästen håller spets! 6 One Two Beat är min stora varning i loppet, 6%!! Nedstruken till spår 5 som är bästa spåret! Startsnabb och jag tror att Jansson kan lugga favoriten på spets! Fin form och kan 13-tid lätt från spets! SE UPP! Om 1 och 6 kör tufft om spets måste jag från grymt fint läge ha med formkortet 2 Okashi Cheri till 4% som har form att speeda ner ledaren oavsett vem som sitter i spets!

I sista loppet är 9 Payet D.E. till 47% befogad favorit men när 3 Västerbo Highscore endast är streckad på 9% från bättre läge är det autogardering! Hästen har snuskform och är det första motbudet! Tar även med tunga 11 Je Taime Explosiv till 14% som nu har lopp i kroppen!

Håller med till fullo. One Two Beat tror jag inte övriga rår på om Jansson kan trycka sig till spets. Sedan har du nämnt några i sista, men jag vill även gärna för Conrads Wilhelm som har besegrat bättre hästar. Läget är passande och är han i slag kan han mycket väl vinna loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat