Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-24, 21:46   #4
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Har bara suttit med listorna i en halvtimme men tror jag redan är klar med spiken och låsen.

Religious körs resolut till ledningen och sen blir det att styra och ställa lite som vanligt i de här loppen och ingen kommer klara ta ner den då. Spik!

Elian Web och Disco kan bli lås lite beroende på strecken. Dras det emot och Disco får över 20% så singlar jag nog Elian ändå. Gillar normalt sett inte innerspår på sprint, men det här är ingen vanlig häst.

Ängsborken tror jag redan är mogen att vinna mot de här fina hästarna, han har ju bara haft för långt fram vid förlusterna. Hur fort gick han sista 1000 senast egentligen? Plockar nog med två till ändå. Svenska mästaren Björs Frej som har ett fint läge (att Jorma har 7: 4-1-1 med hästen skadar ju inte heller). Och Steinfaks som har ÖK som är mästerlig på att göra guld av såna lägen.

I sista går jag nog inte utanför tre segermaskiner med toppspår och formkortet Merritt. 1,4,5,6!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat