Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-26, 10:44   #8
mikaels

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tänkte samma först men så kom jag på att Djuse-brodern som är sämst av dem att köra sitter i vagnen. Hästen är stark och skulle helst haft ett halvvarv till så hästens kunnande blir utslagsgivande (och lite lugnare spetsskörning). Nu blir det lite rysk roulette, han hamnar långt bak trots fina läget och måste lita till att det löser sig med sändningen och att de inte fått köra för långsamt där framme. Det är kalla förutsättningar i mina ögon det där.

Nästan lika kallt, men inte riktigt, som de 10% jag ser på Perfect Dynamite trots kusken.

Med minsta "stäm" så tar Man At Work sin efterlängtade vinst nu! Jag tror det gått 100%-igt hittills för mig då jag dissat honom varje gång på slutet. Men lite flax då att han inte vunnit också. Moralisk vinnare ett flertal gånger. Och det här silverloppet är knappast tuffare än de bronslopp han varit ute i.
Frågan är dock om MAW har någon segergnista kvar?...men givetvis kan den vinna, dock måste det nog lösa sig i det närmaste perfekt...och med två traktorer framför, så underlättas det knappast...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-26 klockan 10:47.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat