Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-26, 15:02   #9
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tänkte samma först men så kom jag på att Djuse-brodern som är sämst av dem att köra sitter i vagnen. Hästen är stark och skulle helst haft ett halvvarv till så hästens kunnande blir utslagsgivande (och lite lugnare spetsskörning). Nu blir det lite rysk roulette, han hamnar långt bak trots fina läget och måste lita till att det löser sig med sändningen och att de inte fått köra för långsamt där framme. Det är kalla förutsättningar i mina ögon det där.

Nästan lika kallt, men inte riktigt, som de 10% jag ser på Perfect Dynamite trots kusken.

Med minsta "stäm" så tar Man At Work sin efterlängtade vinst nu! Jag tror det gått 100%-igt hittills för mig då jag dissat honom varje gång på slutet. Men lite flax då att han inte vunnit också. Moralisk vinnare ett flertal gånger. Och det här silverloppet är knappast tuffare än de bronslopp han varit ute i.
Mattias hamnade sist från spår 8, men han kanske inte ville köra från start Fanns ju risken att hamnade illa till då och ändå måste backa. 800 kvar ryggade han Man at work och tog på den hästen sista biten in mot mål om jag fattat det hela rätt. Man Stormen har nu lopp i kroppen och torde vara lite bättre. ;Mattias har gjort mig GLAD många gånger med sina styrningar av Electrical Storm så jag är lite envis.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat