Citat:
Ursprungligen postat av Basse
Ber om ursäkt för sent svar, har inte varit inne i tråden på ett par dagar.
Jobbar på att hitta roligare spikar men vid första genomgången känns Odd Herakles och Elian Webb som spikar - typ samma spikar som halva Sverige...
Till V4 innan V75 har jag 2 ”klaringar”
V4:3 7 Alma Prins är väl 20 m bättre än de övriga? Främsta hotet 13 Gullkongen har ju dragit spår 8 på tillägg så det lär bli en jobbig väg fram..
V4:4 13 Tinten är en häst jag verkligen gillar - tillbaka efter lång vila och kördes försiktigt men gav ett fint intryck . Nu är det spårtrappa och man är bäst i fältet - M Djuse lär köra offensivare den här gången och jag tror man mosar de övriga.
De två spikarna lär ju bägge bli favoriter så hög utdelning lär det inte bli - men på en flerbong på typ 9-12 rader så kan det bli bra ändå.
|
Alma Prins bör vara överlägsen här, men spår 2 volt o kallblod, tillägg.. drar öronen åt mig lite... spik på mindre lapp, gardering stora, rensr bra om den hoppar bort sig lr kommer bort på annat sätt... Har jagat nr 15 Norrlands Scott jag vet inte hur länge nu.. den åker med samt 9,12,13 och 14 också.
Min rad just nu:
1 6 8 10 12
2 6 9 (här är 6an bra skräll till fin procent tycker jag)
7/9, 12,13,14,15
6 13 (släpper inte Knifetown Hall,nedstruken till spår 5 spårtrappa,körs till spets, sämre sist men tillbaka i normal form kan den nog hålla undan. Annars vinner 13 Tinten.