Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-06, 17:39   #60
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nu är du igång med förkortningarna igen hörrudu!

Själv sitter jag och undrar om streckningen på Kick Off Classic i första. På 12 starter under perioden februari-augusti ifjol drog han in en halvmille (4 segrar). Sen har han inte gått något vidare så jag drar slutsatsen att han kommit upp i en klass där han inte klarar sig så bra. Visst barfota nu och Goop kan alltid bli en effekt, men hästjäveln är ju nästan favorit från ingenstans? Speciellt startsnabb verkar han inte vara så läget kan inte utnyttjas ordentligt. 3% chans att han kan trycka sig förbi de innanför kanske. Jag KAN nog inte strecka den där alltså...

Går Han Herred något i närheten av barfotastarterna i somras har han hygglig vinstchans från det där läget, tokigt bortglömd fortfarande på 5%. Och Southwind Hydro på 4% som gått så jävla bra på V75 flera gånger på raken i lopp som detta och värre utan att få vinna.
Ja du Stekel. Jag håller inte med ang. Kickens chanser. Hästen har gått bra i årets starter i skapligt motstånd. Bättre än imorgon vill jag påstå. Jag tror på bra chans och tredjehandare är helt motiverat i min värld. Men den som lever får se.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-03-06 klockan 17:41.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat