1) Man at Work möter ett inte alltför märkvärdigt gäng, men att spika en häst från åttondespåret 1640 auto - nej! Floris Baldwin åker också med men det krävs tempo för att den ska komma in i matchen, så det blir självklart några framspår också.
2) Green Mamba gjorde bort sig senast. Jag tror inte det händer två gånger i rad då hon står på benen de flesta starter. Ett tag tänkte jag gardera henne, men jag tror att hon vinner och det bör vara en bra spik, även om hon är lite väl mycket streckad.
3) Vem som sitter i spets av Sir Ratzeputz och Gareth Boko är svårbedömt då Västerboonthenews nog drar iväg i starten. Funderar på att lyxa till det med ett tredje streck på Baron Gift. Där är formen tveksam och hästen radar inte direkt upp segrarna, men det behövs lite krydda på systemet när omgången ser rätt favoritbetonad ut.
4) Första tanken var att spika Osen Prinsessa. Ensam på första fållan och allt, men fan vilken osäker häst. Hon vinner inte ihjäl sig heller på senare tid. Så jag garderar nog då det kan rensa fint i loppet.
5) King of Everthing spikade jag förra gången och om inte det loppet sitter i så måste chansen vara strålande igen.
6) Det här är ett öppet lopp och jag vill inte ranka någon före de andra. Garderas!
7) I onsdags satt jag med sju rätt på V86 och en spik i sista som inte höll. Jag avskyr att vara tunn i sista loppet och naturligtvis hade jag tänkt gardera upp det här, men så kom jag på andra tankar för att få ihop systemet. Il Duce Boko från stall i toppform och med en tävlingssugen Conrad från perfekt spår. Tja, det ser ut som en spik när man vrider och vänder på loppet. Princess S.W. är annars tidig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|