Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-07, 12:51   #122
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Mest givande på twitter inför omgången. Han Herred gick från fingervarm till ganska kall nu när det ser ut att finnas vissa körorder där. Simb T ungefär lika intressant fortfarande, ingen oväntad info egentligen och han ligger fortfarande på låg %.

Reijo:
"Han Herred var inte som bäst senast. Nu ser jag helst att han får ett lopp i ryggar. Vi ändrar lite utrustning på honom och kör jänkarvagn och BF ro. Huvudlag bestämmer vi efter värmningen men någon form av stängt huvudlag. Ligger lågt efter senaste insatsen."

Dalborg:
"Mycket frågor ang Simb Triumph start på V75 i dag (avd 6 nr 2) Hästen är väldigt hetsig i träning och mer än nu vanligt just nu. Spår 2 i volt är ett svårt spår och jag skulle tippa på 50/50 på felfri avgång. Problemet är att han kan galoppera om jag får hålla för hårt i honom. Skulle han dock kliva i väg (vilket han gjort alla utom 1 gång i volt) så är han riktigt snabb ut och skulle han komma till ledningen så är han bäst där och då kör jag gärna där också. Då tror jag han säljer sig dyrt! Men många OM"

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat