Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-07, 13:47   #136
NicklasA

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej där har du ju en poäng. Men det beror ju på tempot också, kör dansken järnet där framme som han pratat om så blir det ju ofta så att luckor kommer och de som liftat med på innerspår bakom är normalt sett de som tar sig förbi. På det är ju Han Herred fortfarande intressant för han lär sitta i andra-tredje inner och är lågt streckad.

Den statistiken ser tunn ut. Men det är något annat när man tittar på vilka lopp det rör sig om, där har har vi ju en riktig V75-nötare. Lite som Linus Boy, den vann inte heller mycket men handlade mer att den fick jobba mycket från dåliga spår snarare än att han var dålig.

Ja garanterad andraspår är den ju, ingen tvekan. Det är minus.

Någon skrev att den inte har några "meriter" på V75 trots jättemånga starter. Men det är inte bara segrar som är meriter i min bok. Han har sju raka starter på V75 med två finaler inbakade och facit 7: 0-4-1 med fjärdeplatser som sämst. Är inte det "meriterande" så vet jag inte.
Ja, det har du absolut rätt i. Han Herred kanske kan få lucka och ta sig förbi, men det blir ju så himla dyrt att plocka med en tredje häst, så jag får hoppas det räcker med mina två streck. Men är lååångt ifrån lugn inför starten, hade gärna haft råd med 11:an.

Måste bara passa på att säga att jag gillar dina spel och analyser och hoppas det går vägen, men varför har du 10:an och 11:an i första på ditt preliminära system men inte 3:an? Tänker att de bör få en ännu värre resa på det korta upploppet med tredje- fjärdespår i sista kurvan. Tror inte det är fel att ha med dem, snarare tvärtom (framförallt 11:an). Bara lite nyfiken God tur med spelen
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat