Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-09, 13:45   #9
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Kul med tidig trådstart. Hubba: Öppna upp ditt andel asap innan jag börjar analysera bort mig Tidiga tankar:
1. Enig i att 4 känns mkt tidig och ev utgång. Reverend Wine är en favorit men känns klart bäst från spets. Imported är ju mkt bra om i form. Och OPQC har jag tjänat pengar på platsspel några gånger. Någon gång sitter den där.
2. Känns inte som det går utanför de tre mest betrodda. Tycker ändå Night Rhythm känns hetast och med nuvarande streckfördelning som ett spikförslag.
3. Inte en aning men kanske låsa på 6,7,8 kan vara en tanke.
4. Härligt namn på nr 2 och skönt kusknamn på nr 1:-) Känns som skräll-lopp och att 10 blir överstreckad när nu läget är helt annorlunda. Känns som ett sånt lopp som "ingen" kan vinna och då blir det väl viktigt att hitta spetshästen.
5. Bättre förutsättningar för Ängsborken och min första tanke är att det är en sund spik.
6. Jag spikade Rally Hans senast men då ville Ohlsson inte vinna. Sugen på att prova igen men kan bli svårt hinna ifatt de bästa där framme. Tror särskilt att finnen kan bli streckvärd.
7. Borde räcka långt med streck för 2 och 7.
8. Även här ser det vl troligt ut att det räcker långt med streck för de två mest betrodda. Goops är bra och nu bfro. Men risigt läge. Skrällen är väl 9 men den vinner ju nästan aldrig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat