Ämne: V 75 Halmstad
Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-10, 07:28   #11
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Är ett monster Grainfield. Och barfota låter spännande. Men tar den en längd på MdB? För inte släpper väl Erik? Sevilla kanske kan lifta med bakom. Svårt se att det går utanför dessa tre

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
- Han var jättebra på slutet och verkar faktiskt bara bli bättre och bättre. Han gick jobb både i torsdags och fredags, har därefter fått ta det lugnt i helgen, men nu blir det återigen rejäla träningsrundor måndag och torsdag. På fredagmorgon påbörjas resan till Halmstad, men resan med övernattning är inget som stör honom. Han har tävlat barfota runt om vid två tillfällen i Finland och vunnit både gångerna. Nu blir det första gången vi kör med den balansen i Sverige och jag ser det som en klar fördel. För en gångs skull gäller ett bra läge och då han kan öppna ganska bra från start så kommer jag att köra offensivt direkt. Det vore en fördel om konkurrenterna har respekt och släpper oss till ledningen, men jag ser det som en toppchans även från andra positioner. Amerikansk jänkarvagn och ett norskt huvudlag igen, säger Hannu Korpi....kanske inte så ringrostig ändå...
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat